tirsdag 15. desember 2009

Å guri bare 9 dager til jul.

Jeg sa sist det ikke skulle bli så lenge til neste gang,men den gang ei... Nå er jeg heldigvis vel overstått med alle 4 eksamener og alt er fryd og gammen =)
Snorre har til og med rukket å fylle ett år. Hadde verdens koseligste bursdagsfeiring for han,og han var selvfølgelig i storform. Han fikk spise så mye kake han bare ville. Mormor og morfar kom over fjellet for å få meg seg den store begivenheten ,så alt var bare helt perfekt ;)

Men guri nå er det bare 9 dager igjen til jul,og jeg er ikke helt ferdig enda. Men huset er heldigvis vasket ned,mamma og pappa tok rett og slett alt sammen da de var på besøk ;) Tenk så snille de er,jeg er evig takknemlig.
Så no er det de 7 slagene som står for tur,man kan jo ikke være dårligere enn i fjor.
Og så har jeg ett par julegaver igjen; venninne gaver er aldri lett,så bare kom med forslag !
Vet heller ikke helt hva han lille knotten vår skal få i julegave,til bursdagen fikk han duplo og drømmehagen dvd,noe som ble en stor suksess.
Huset er nesten ferdig julepyntet også,mangler selvfølgelig juletreet,men det skal ikke pyntes før lillejulaften. Å gud som jeg gleder meg til julaften no,alt er så koselig og alle er bare glade og fornøyde;) Jeg rett og slett elsker julen,lukten av ribbe og lyden av fortelleren i "tre nøtter til Askepott" som surrer i bakgrunnen,må lissom bare ha på tv på julaften. Alle klassikerne som skaper julestemning så det holder; Reisen til julestjernen,Snikker Andersen,Tre nøtter til Askepott,Donald Duck og vennene hans og sist men ikke minst Sølvguttene som synger julen inn,ja da senker julefreden seg virkelig over meg og mine og det er bare å nyte julekvelden ;)

Men nå tar jeg rett og slett kvelden,skrives igjen før jul ;)

1 kommentar: