torsdag 8. oktober 2009

Det nærmer seg jul .

Det nærmerer seg med stormskritt den beste høytiden på året nemlig JUL. Jeg gleder meg ekstra i år siden vi har en liten krabat i huset,var jo tross alt bare 13 dager i fjor. Ikke det at han forstår så mye i år heller,men gode juletradisjoner må man starte tidlig med.Og jeg elsker julen,det er så koselig,baking,julepynting,julekalender i huset og på tv. For meg blir det ikke jul uten "Jul i Skomakergata" som jeg selvfølgelig har anskaffet på DVD . Vil også kjøpe "Amalies Jul" på DVD,det er de to seriene som virkelig gir julestemning. Jeg har faktisk allerede smugghørt litt på julesanger;) Vi skal selvfølgelig pynte det nye huset elegant og julete,endelig har vi plass til å pynte skikkelig å lage våre egne juletradisjoner,åååå som jeg gleder meg ;)
Julaften skal vi feire sammen med min side av familien ,hos mamma og pappa i Porsgrunn. Pappas juleribbe med alt det gode tilbehøret er virkelig noe å glede seg til ,det blir en folksom jul,håper nissen kommer =) I skrivende stund er det 75 dager 16 timer og 12 minutter igjen til julaften ,hihi det er ikke lenge. Jeg har ikke begynt på julegavene enda,men pleier aldri å begynne så tidlig med dette uansett. Syns noe av kosen er å gå rundt i byen i julegater og julepyntete butikker å handle gavene til venner og familie ;) Lissom blitt en tradisjon det også ;)
Uansett gleder meg helt vanvittig til jul ,kanskje litt mer i år enn andre år =)

1 kommentar:

  1. Ååh, jeg gleder meg også!! Vi skal hjem til min mamma og pappa i år *Smiiiil!*. Ribbe..ahh..julekalender..ah..Og den får jeg nesten for meg selv i år også, blandete følelser om det. Torbjørn skal sannsynligvis være i USA fra 5-20 desember. Muh. Vil du passe på meg da..? Må av den grunn begynne med julegaver helst i løpet av denne måneden..væme på julegaveshopping snart?? *Klemmepå*

    SvarSlett