onsdag 7. oktober 2009

Hei hei.

Hei
Mitt navn er Ellen og jeg tenkte jeg skulle begynne å blogge om litt forskjellige ting som interesserer meg; så det kommer vel til å gå i alt fra småbarnsprat,studier,trening og reising.
Håper noen vil finne noen av temaene intressante. I juni flyttet samboer ,jeg og lille gutten vår Snorre inn i vår nye 146 kvadratmeter store leilighet på Askøy utenfor Bergen. Vi stortrives som bare det,siden huset vi bor i er helt nytt,og at vi dermed har fått velge alt av interiør selv føles det virkelig ut som om det er her vi skal bo i mange år fremover,med mye plass og mulighet for familieforøkelse (!?) Vi har nå Snorre på snart 10 måneder,og det er et av livets store gleder å følge han dag for dag,han har allerede tatt sine første skritt og vi er selvfølgelig verdens stolteste foreldre. En annen ting som tar mye av min tid om dagen er skolearbeid,håper å få fullført 4 eksamener til jul sånn at jeg kun er et semester igjen for å få fullført bacheloren min etter dette,noe jeg håper å gjøre våren 2010. Jeg skulle egentlig være ferdig våren 2009,men det ble utsatt siden lille Snorre kom til verden,noe jeg ikke angrer et sekunde på.
Jeg kommer tilbake med mer blogging ved en senere anledning,no er det natt for småbarnsforeldre.

God Natt.

1 kommentar:

  1. Oj, du sa ikke at du hadde begynnt å blogge! Det er jo egentlig ganske genialt, dagbok på nett. Så kan f.eks familie og venner man aldri ser, følge litt med på hva som skjer.. :-)

    SvarSlett